lauantai 25. elokuuta 2012

From New York to Maryland

Moikka, vihdoin pystyn rauhassa jotain kirjoitellakin! Eli on kyllä ollut vaikka mitä tapahtumia ja uusia juttuja.

Ensimmäisen viikon jenkeissä vietin New Yorkissa, Long Islandilla. Kyseessä oli siis Cultural Caren training school. Siellä oli mielestäni mukavaa ja tuntui helpolta olla poissa Suomesta ja erossa kaikessa tutusta ja turvallisesta, koska sai viettää aikaa muiden Au pairien kanssa ja erityisesti muiden suomalaisten! Kaikista ihaninta oli nähdä New York, koska en ole koskaan nähnyt mitään sellasta ennen.

Training schoolin jälkeen oli sitten aika mennä perheisiin ja minun asuu Marylandissa. Vanhemmat ovat todella mukavia, lapset ihania, talo ja mun huone on todella kotoisa ja asuinalue myös aivan ihana! En ole kerinnyt ottaa vielä kuvia, mutta tosi mukavalta täällä näyttää. Tuntuu myös hyvältä, että perhe syö niin terveellisesti! Ikävä on mulla kuitenkin ehkä isompi kuin osasin edes odottaa, mutta toivottavasti se helpottaa nopeasti. Huomenna on sunnuntai ja aamulla meillä on brunch ja tapaan ainaki muitakin Au paireja :)

 Ensi viikolla alkaakin sitten ihan normaali työviikko, joka toivottavasti menee sujuvasti. Oon ollut tosi väsynyt niin meen kyllä nyt nukkumaan ja kello on 21.41 :D Ja äiti jos luet tätä, niin mulla on sua niiiiiiiin kova ikävä!! <3

Nyt kuvia Nycistä




 








Take care everybody xoxo, Janni

2 kommenttia:

  1. moikka moi! :) Täältä huutelee CC:n au pair Connecticutista!

    kirjotan itekin blogia, sopii tulla katselemaan.

    Mites on vuosi lähteny käyntiin? :)

    VastaaPoista
  2. Hei oot ef:n kautta aupparina? Paljonko sen kautta makso lähteä? Jos vain saa kysyä :D Ite oon Australiassa nyt kans aupparina. Ja tarkotus vuosi olla. Mutta 6kk nyt tässä perheessä.

    VastaaPoista